Feestelijke heropening clubterrein

In de ochtenduren werd hard gewerkt om 't Vlakkee er feestelijk te laten uitzien voor de heropening op 29 april 2017. Bloemstukken werden gearrangeerd, vlaggen opgehangen, ballonnen opgeblazen. In de keuken werden drankjes koud gelegd en hapjes gemaakt.
De eersten die de nieuwe eb- en vloedbodem betraden, waren drie ruitertjes die springles kregen van Ester Blekkink. Daarna stapte Ester zelf te paard en gaf een show.
Terwijl Johan Venderbosch en wethouder Kusters de officiële handelingen verrichtten, werd een dressuurbaan uitgezet voor Suzanne Klein Wolterink, die liet zien hoe drie kinderen spelend leren rijden.
Daarna ging alle aandacht uit naar Jean-René Luijmes. Nadat hij Ashwin had losgereden, reed hij zijn kür op muziek.
Voorzitter Corrie Ederveen had presentjes voor Erik Keuper (namens All Seasons Paardensportbodems), Ben Gilbers (40 jaar lid) en Guusje van Schilt (meeste bloembollen verkocht).