Gezelligheid troef op clubdag

De clubwedstrijd op 9 juli 2017, de eerste op het gerenoveerde Vlakkee, verliep in een gezellige sfeer en onder een stralend zonnetje. Clubkampioen werden Bente Bruil (ponyclub) en Gert-Jan Heinen (rijvereniging).
Na de dressuur hielp iedereen - waar mogelijk - met het opbouwen van het springparcours. In de zandbak had Commissie Activiteiten een parcours neergezet met tien uitdagende behendigheidsspelletjes. Op een stempelkaart werd de score bijgehouden. Voor de deelnemers aan dit element waren er leuke attenties.
Nadat het gehele terrein gezamenlijk was opgeruimd, alle winnaars waren gehuldigd en de dressuurprotocollen bestudeerd, was het tijd voor de barbecue. Het clubgebouw bood nog enige schaduw, dus werden bij de achterdeur op de parkeerplaats de hamburgers e.d. gebakken en verorberd en de nodige drankjes genuttigd.
De kinderen hadden daar ook de ruimte en vermaakten zich met een waterballet. Zo gingen niet alleen de kampioenen met een nat pak naar huis...