Kampioen, reservekampioen, nog een reservekampioen en nog een reservekampioen.... Wat een KAMPIOENEN!

Wat een super Nederlands kampioenschap 2013 voor PC Varus!
Het M-viertal en het L-viertal zijn reservekampioen op de Hippiade en de verenigingsteams sleepten de gouden en de zilveren medaille in de wacht. Het mooie commentaar in de 'oranje' prijsuitreiking namens de KNHS was:
"Als je goed wilt leren ponyrijden, ga je naar PC Varus."

Het L-viertal wist zich na de 1e proef met een 3e plek te plaatsen voor de finale en deed daar een flink schepje bovenop. Met 8 % meer reden ze daar een super proef, wat hen de 2e plek bezorgde met 70,6 %.
Het M-viertal behaalde 67,6 %, wat hen de zilveren medaille opleverde.

In het verenigingskampioenschap wist PC Varus team 1 met een gemiddelde dressuurscore van ruim 199 punten en 4 foutloze rondes (!) beslag te leggen op de gouden medaille, op de hielen gezeten door PC Varus team 2, dat met een gemiddelde dressuurscore van bijna 198 punten en 3 foutloze rondes de zilveren medaille in ontvangst mocht nemen.

Iedereen die heeft meegereden en -gestreden en is komen aanmoedigen, bedankt en allemaal van harte gefeliciteerd!