Ponyclub bezoekt Horse Event te Deurne

14 september 2013 zijn we met veel leden van PC Varus afgereisd naar Horse Event in Deurne. Een mooie extra prijs van tien entreekaarten, gewonnen door het Hippiade Kampioensteam, brachten enthousiaste leden op het idee om de hele club uit te nodigen mee te gaan. Een groot aantal kinderen maakte van dit aanbod gebruik.
Pavo deed een mooi gebaar om dit idee financieel te ondersteunen en zorgde voor het vervoer in twee busjes. Als begeleider ging 'Pavo-passagier' Rob Krabbenborg mee, die extra voorlichting verzorgde over het Pavo-voer en een extra prijs van 100 kg voer verlootte. De gelukkige winnaar werd Joëlle Makkink.

Noortje Mentink mocht meerijden in een sponsorship Pavo Trust-clinic van Rob Ehrens, wat voor de leden zeer leerzaam was om naar te kijken. Ze behaalde hierin een 5e prijs. Het was een zeer gezellige en geslaagde dag.