Hippisch Festijn 2013 was zeer geslaagd

20, 21 en 22 september stond het Hippisch Festijn 2013 op de agenda. Op vrijdag startten de eventingruiters met hun dressuurproef. Op zaterdag was het ook de beurt aan de landelijke ruiters en amazones. Pony's en paarden verschenen aan de start om onder mooie weersomstandigheden hun beste beentje voor te zetten. Op de zondag werd de cross verreden. Prachtig weer, mooi terrein en veel goedgemutste vrijwilligers - allemaal ingrediënten om een prachtig evenement tot een succes te brengen.
Het promodorp was voorzien van een springkussen, knuffelpony's en prachtige stands. Veulentjes werden geveild, de Grote Prijs van Varsseveld werd verreden en voor het eerst vond de succesvolle finale van de Anemone Horsetruck Bokaal plaats, een spannende wedstrijd! Als klap op de vuurpijl werden de kampioenen van PC Varus gehuldigd. Een mini-interview met Johan Venderbosch en een mooi presentje hoorden daar ook bij.
Hippisch Festijn 2013 was een geslaagd evenement.