Quinty, Kristy en het 6-tal Gelders kampioen 2014

Dat het een mooi kampioenschap zou worden op 2 augustus 2014 in Zieuwent, dat hadden we stiekem een beetje verwacht. We hadden immers een grote afvaardiging. Het werd inderdaad een fantastische wedstrijd.

Quinty Vossers liet met First Lady zien waar deze dame hoort te staan: aan top! Met 195 en 196 punten was ze de allerbeste Gelderse L2 D/E-combinatie.
Kristy de Roo weet met Tom elke keer dat ze in de ring verschijnt de jury te imponeren. Of dat nu in de dressuur, bij het springen of in een cross is. Met 212 en 196 punten lag ook voor haar het kampioenslint in de Gelderse kleuren klaar in de klasse M D/E.
Het 6-tal klasse L was duidelijk het beste. Met bijna 20 punten voorsprong mogen ze zich kampioen 2014 noemen! Joanne Koch, Julliët Wentink, Melissa Jacobs, Bente Legters, Romy van der Veen, Sophie Wasseveld en Sanne Demkes worden leiding van Sabine Bouwman elke wedstrijd meer een 'team'.
Bij de verenigingsteams reden de meiden veel punten bij elkaar en de springers kwamen met bijna geen foutjes door het parcours. Dit resulteerde in een prachtige 2e en 3e plaats!
Ook Joanne Koch met haar pony's Beauty Star (L2 D, 6e) en Jessy (M2-B, 2e) mocht zich voor de prijsuitreiking melden.
Het was een gezellige en vooral sportieve dag. Op naar de Hippiade!