Herfstvakantie: ponykamp

Van 20 tot en met 22 oktober 2014 waren we te gast in IJzerlo voor ons Varus-ponykamp.
Op de eerste dag kregen de kinderen eventingles van Eddie Sticker. 's Middags kwam Jeanet Brinkman de kinderen begeleiden om hun pony na te schilderen. 's Avonds werd een 'douanespel' georganiseerd.
Op dag twee reden de 29 kinderen verdeeld over vier groepen een mooie buitenrit van 10 km door de omgeving van IJzerlo, waarbij helaas de laatste twee groepen het niet droog hielden. 's Middags werd voor de liefhebbers een paardentaart gemaakt en 's avonds was er een quiz.
Op de laatste dag kwam instructeur Jean-René Luijmes dressuurles geven en hierna werd druk geoefend om een mooie circusact met en zonder pony in elkaar te zetten. 's Avonds was er de circusvoorstelling van de kinderen. Hierbij werden ook de ouders en gezinsleden uitgenodigd, met aansluitend een gezellige en smakelijke barbecue.
Alle dagen werden de heerlijke en uitgebreide warme maaltijden verzorgd door Sindy's Catering.
Onze activiteitencommissie (Evert Jan, Ilse, Benjo, Jeanet en Annechien) bedankt voor jullie inzet en creativiteit. Manege Hippisch Centrum De Achterhoek willen we bedanken voor de gastvrijheid.