Kring-indoorselectie 2014-2015 Varus

Vier kringkampioenen bij PC Varus!

In de klasse B D/E wist Julia Zwaanenburg met Maxima het kringkampioenschap op naam te zetten. In de klasse L1/C werden Silke Bruil en haar pony Berkhof's Fly High kringkampioen. In de klasse M1 D/E veroverde Joanne Koch met Beauty Star deze titel. Kristy de Roo werd met haar pony Tom in het M2 D/E kringkampioen en behaalde met Holthausen Elessar een 2e plek.
Tevens zijn afgevaardigd naar de GK Niek Heinen klasse B/C, Iris Hoffman klasse L1 D/E en Thessa Gilbers klasse L2 D/E. Eerste reserve zijn Tara Zwaanenburg (L2 D/E) en Romy van der Veen (M1 D/E).
Ook bij het springen waren er successen. Maar liefst zes combinaties van PC Varus mogen gaan strijden op de Gelderse kampioenschappen.
In de klasse L/C wisten Silke Bruil (zie foto) en Berkhof's Fly High het kringkampioenschap op naam te zetten. In de klasse L D/E wisten Romy van der Veen met Gilspa Charisma, Julia Zwaanenburg met Maxima en Kristy de Roo met Tom een startbewijs te behalen. 2e reserve is Sophie Wasseveld. In de klasse M D/E mag Isa Bulten met Madonna van de IJsseldijk van start. Bente Bruil staat 1e reserve in de klasse B A/B.
We wensen iedereen heel veel succes op de kampioenschappen!