Regio-indoorkampioenschap 2015 Varus

Op 24 jan. 2015 gingen sommige ouders met hun amazones en ruiters heel voorzichtig op pad naar Wezep en Hierden voor de titelstrijd bij de dressuur, want door sneeuwval in de vroege uurtjes was het niet eenvoudig om er te komen. Gelukkig kwam iedereen er veilig aan de start en de dames wisten er fijn en goed door de proeven heen te sturen. Niek had pech: zijn pony Chico had zijn pet er niet naar staan en dacht aan geheel andere dingen deze dag. Jammer Niek!

Succes was er voor een aantal meiden, en hoe!
Julia Zwaanenburg reed met Maxima (zie foto) meer dan 65% en behaalde de 4e prijs in de klasse B. Super gedaan hoor! Fijn zo door rijden straks in het buitenseizoen.

In Hierden reed Joanne Koch met Beauty Star zelfs meer dan 67% bij elkaar. Een prachtige 3e prijs! En de verschillen tussen de eerste drie amazones waren zo klein... Dat kan nog spannend worden daar in Ermelo!
Het toppertje in Hierden was weer onze Kristy de Roo. Met de pony Holthausen Elessar werd ze kampioen in de klasse M2! En alsof dat niet genoeg was, kwam ze met haar pony Tom nipt op het reservekampioenschap in de klasse Z1 te staan. Ook hier maar heel kleine puntenverschillen.
In deze klasse viel ook Thessa Gilbers de jury bijzonder op. Met haar pony Donnertraum mocht ze de 4e prijs ophalen.

Het regiokampioenschap springen was op vrijdag en zaterdag in Wezep. In de mooie accommodatie mochten veel van onze leden meedoen, maar niet iedereen had het geluk mee.
Een heel goede prestatie echter kwam van Julia Zwaanenburg. Ze behaalde met de pony Maxima een prachtige 3e prijs en mag naar het NK in Ermelo.

Veel succes straks op de nationale!