Afscheid bestuursleden in de ALV 30 maart

Tijdens de ALV voorjaar op 30 maart 2015 namen we afscheid van enkele trouwe bestuursleden.

Robert Peppelman maakte 14 jaar deel uit van het RV-bestuur. Een stille kracht die niet graag op de voorgrond treedt maar die altijd voor de club klaarstaat en met twee rechterhanden menig klusje aan kant maakt.
Judith Groters en Marije Regeling waren beiden zes jaar actief op het secretariaat. "Lekker aan de slag op de secretariaat op de wedstrijden of op het Hippisch Festijn", is hun motto.
Annechien Heinen is een enthousiaste 'gangmaakster' als er wat georganiseerd moet worden.

Dames en Robert, we gaan jullie missen. Al begrijpen we dat er soms andere dingen zijn waar je even wat tijd voor moet maken. Hartelijk dank voor jullie jarenlange inzet voor de club!
De nieuwe namen in het bestuur zijn: Patrick Wentink, Joycet Woeltjes en Anke Engel. Welkom en veel plezier en succes in het bestuur.