Hippiade pony's

Op zaterdag 29 augustus 2015 was op het NHC in Ermelo voor de pony's het Nederlands kampioenschap. Al heel vroeg moesten de eerste kinderen hun proef rijden.
We zagen individueel aan de start Thessa Gilbers, Kristy de Roo, Sanne Stoltenborg, Sophie Wasseveld, Quinty Vossers, Nova Rave, Joanne Koch en Noortje Mentink. Maar ook onze teams hadden een startbewijs weten te bemachtigen. Daarom waren we met een grote groep leden gezellig de hele dag druk om overal te 'supporteren'.
Maar ook waren er heel grote successen. Nova Rave werd overtuigend kampioen in de klasse L2 met haar pony Waddenhoek's Merlin. Een superscore van 71.67%
En Joanne Koch wist met haar pony Beauty Star een prachtige 4e prijs te winnen.
Ons 4-tal klasse M was Nederlands beste met een score van 70.60 %.
Het team verenigingskampioenschap werd knap 3e.
Net voor de prijsuitreiking was er kort tijd om gezellig samen te zitten bij de barbecue.
Proficiat allemaal!