Hippisch Festijn heeft last van die ene heftige regenbui op zaterdag

Van 18-20 september 2015 was het Achterhoeks Hippisch Festijn.
Er was gekozen om het hoofdterrein naar achteren te verplaatsen, waardoor de gehele opzet van het hoofdterrein er anders uit kwam te zien.
De deelnemersaantallen in de diverse rubrieken vielen wat tegen, waardoor de organisatie de rubrieken voor jonge paarden op de vrijdag heeft geannuleerd.
Op zaterdagochtend viel er een enorme regenbui, waardoor ook de rubrieken tuigpaarden en springen klasse 1,40 m op de zondag werden geannuleerd. Erg jammer, want het terrein lag er voorafgaand aan het evenement fantastisch bij.
Op zaterdag was er een leerzame les door de Europees kampioen springen Jeroen Dubbeldam.
Op zondag was er een spannende finale in de Anemone Horsetruck-competitie waar Silke Bruil de hoofdprijs wist te winnen.
De eventing CCI* en CCI** kende een erg spannende wedstrijd. Kijk voor verdere informatie op de site www.hippischfestijn.nl.