Hippiade paarden

Vanwege erg veel regen voorafgaand aan het NK voor paarden werd op het laatste moment een gedeelte van het programma verschoven naar 3 oktober 2015.
Mieke Naberink en Saskia Spaan hadden op 4 september hun uiterste best gedaan, maar de zware bodem was lastig en zodoende konden ze geen optimale proef neerzetten.
Op 3 oktober werden de overige rubrieken verreden op zand. Dat was voor vele deelnemers een feestje, een droom die uitkwam.
Miranda Kock kwam nu aan start en ook ons 6-tal en de deelnemers aan het verenigingskampioenschap.
De springruiters moesten al vroeg rijden. Helaas wisten ze hun knappe prestaties van Brummen geen van allen te evenaren. Nu rolde er menig balkje naar beneden. De dressuurruiters zetten daarna in de middag ieder een knappe proef neer, maar de achterstand was al te groot, waardoor we dit jaar niet in de top tien kwamen te staan.
Het zestal reed een proef die lange tijd met de mooie punten bovenaan op het scorebord stond. De ruiters uit Exloo waren echter dit jaar echt een maatje te groot voor de rest van het veld. Varsseveld mocht het prachtige reservekampioenschap mee naar huis nemen.
Goed gedaan allemaal!