6-tal rijvereniging en Ester Blekkink kampioen van de regio

Het RV-6-tal heeft in Zieuwent in de klasse L de titel regiokampioen 2019 behaald. Het team bestond uit Angelique van Arem, Corrie Ederveen, Miranda Kock, Bente Legters, Jacky Lusink, Hanneke Mullaart en Janne Ribbers en commandant Sabine Bouwman. Daarmee plaatsten de dames zich voor het Hippiade.
Met drie foutloze parcoursen was Ester Blekkink met Ipswich de beste van Gelderland/Flevoland in het Z springen. Een 4e prijs was er voor Sophie Wasseveld en Möhoeve ET in het M springen en voor Ester Blekkink met Eindelijk in het ZZ springen.
Reserve-regiokampioen in de M1/DE dressuur werd Elles Wisselink met Camphuysen’s Lucky William en met Koningshoek Luciano werd zij 6e in de M2/DE dressuur. Een 8e prijs was er voor Femy Huls en I’m Charming in de M1 dressuur.

Op de foto’s:
1. In afwachting van de ceremonie.
2. Wat vond erelid Johan Venderbosch van de 6-tal-proef?
3. De dames hebben zojuist de uitslag vernomen.
4. Ester Blekkink/Ipswich in de 1e manche Z.
5. Elles Wisselink/Camphuysen’s Lucky William in middendraf.
6. Elles Wisselink/Koningshoek Luciano in middendraf.
7. Silke Smits/Chita in de 1e manche Z.
8. Wim Heijerman helpt kleinzoon Giel met losspringen.