De vereniging kent verschillende lidmaatschappen.

Er wordt onderscheid gemaakt tussen lessend en niet-lessend lid.

Contributie niet lessend lid Pony's en Paarden Eur 75,-

Contributie lessend lid Ponyclub Eur 275,-

Contributie lessend lid Rijvereniging; Eur 295,-

Alle bedragen zijn per kalenderjaar.

Ook is er de mogelijkheid van donateurschap.

Ieder lessend lid heeft recht op 1 dressuur- en 1 springles per week.

Wil je met meerdere paarden per week naar de les komen, dan is dat in overleg eventueel mogelijk tegen extra kosten.

Alle clubleden kunnen tegen betaling van een bedrag aan borg, een sleutel van de poorten van onze eb- en vloedbodem outdoor bodems verkrijgen.

Ze mogen dan overdag -uitsluitend de leden zelf- met hun paard of pony naar behoeven trainen. op dagen dat er geen wedstrijden of andere clubactiviteiten zijn.

Dit uiteraard met inachtneming van de clubregels zoals die in onze huishoudelijk reglement vermeld staan.

Er staat een eenvoudig springparcours opgesteld, en er is ruimte voor het rijden van dressuur.

We kennen een jaarcontributie. Beëindigen van het lidmaatschap voor het volgend jaar dient schriftelijk plaats te vinden vóór 15 november.